niedziela, 18 listopada 2012

Wystawa kotow Gardolo - Trento

Wczoraj bylysmy z moimi corkami  (Marta i Weronika) na wystawie kotow rasowych i nie tylko w pobliskim miasteczku Gardolo kolo Trento. Wystawa odbywala sie na terenie miejskiego basenu. Zobaczylysmy wiele przepieknych kotow roznych ras tych ktore juz znalysmy jak Maine Coon ( jak nasz Apollo), kot norweski lesny, kot birmanski, kot brytyjski itd. Oczywiscie koty  byly w towarzystwie swoich hodowcow, ktorzy mieli okazje zaprezentowac nie tylko koty ale takze potomstwo oraz pozyskac potencjalnych kupcow. Po tej wsytawie wiem jedno, ze nigdy nie zdecyduje sie na hodowle oraz nie bede wystawiac kotow na wystawach, mysle ze jest to  dosc  dla nich stresujace, wiem ze fajnie jest isc zobaczyc  chyba trzeba miec do tego zylke. A ja jej nie mam.


Byla tez rasa Devon Rex ale osobiscie mi sie nie podobaja, przypominaja raczej bohatera filmu E.T. Wczoraj wyslalam to zdjecie mojemu mezowi a On z pretensjami do mnie ze go strasze przed snem (hihihi), ale sami zobaczcie.


Do pieknosci to on nie nalezy i taki bez siersci, troche dla mnie  jak nie kot! Z drugiej strony moze ma fantastyczny charakter i za to ludzie go kochaja i kupuja, nie wiem bo sie ta rasa specjalnie nie interesowalam. Oprocz kotow i ich hodowcow byly tez stoiska z akcesoriami dla naszych pupili ale nie tylko.


Dla mojej Martusi udalo mi sie kupic taka maske wiec w przyszlym roku na karnawal bedzie przebrana za kocice! Oczywiscie byla to wystawa wiec nie moglo zabraknac konkursu, wczoraj sedziowie oceniali najladniejszego kociaka do 10 miesiaca zycia. Dla mnie wszystkie byly piekne i uwazam ze  mieli niezly orzech do zgryzienia, ktoremu przyznac pierwsze miejsce.

 A najbardziej dumni byli hodowcy, bo tytul dla pupila i prestiz dla hodowli. Wrocilysmy do domu zadowolone a najbardziej z naszego powrotu ucieszyl sie Apo, ktory niestety ale spedzil samotne sobotnie polpoudnie bez Nas.




5 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo interesujące rożnych ras kotków .
    Bardzo ciekawa relacja z wystawy . Najbardziej mi się podobał ten " duży kot w masce" i Apollo .
    Pozdrawiam całą rodzinkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem, iż koty jako pupile są wielce przyjazne. Tym bardziej, że ja także mam u siebie fajnego kota. Bardzo podoba mi się to co przedstawiono w https://koty24.pl/mam-kota,ac415/jak-czesac-kota,4182 i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, iż koty są całkiem popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń